Į viršų
Susisiekite +370 670 95555 arba
Menu Menu Visos prekės
cart Krepšelis Tuščias Prekių Krepšelis
Krepšelis tuščias
Turite Varlės paskyrą?

Prisijunkite, kad pamatytumėte krepšelio turinį

Prisijungti

Grąžinimas, garantijos

Dėmesio: Jei norite grąžinti prekę per 14/40 d., gavote ne tą prekę ar apgadintą, prašome užpildykite šią formą

Garantijų ir kokybiškų prekių grąžinimo taisyklės

GARANTINIS LAIKOTARPIS

Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokį prekių, įskaitant skaitmeninių elementų turinčias prekes, kokybės reikalavimų neatitikimą, esantį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusį ne vėliau kaip per dvejus metus nuo jos pristatymo (garantija pagal įstatymą). Juridiniams subjektams garantijos terminas (ne)taikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus, gamintojų nustatytas taisykles prekei ir gamintojų pateiktas prekės naudojimosi instrukcijas.

Tam tikri gamintojai ir (ar) pardavėjai gali suteikti konkrečioms Prekėms, parduodamos el. parduotuvėje, komercinę garantiją pagal CK 6.3644 straipsnį. Tokia garantija laikoma papildoma (savanoriška) garantija (paslauga) šalia įstatyminės garantijos, kuri teikiama neatlygintinai arba už užmokestį ir kurios sąlygas bei terminą leidžiama aptarti su vartotoju (ar jas nustatyti vienašališkai).

Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, gamintojo įgaliotieji garantinio aptarnavimo centrai ją suremontuos nemokamai – tereikia pateikti prekę ir prekės pirkimo dokumentą.


Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

Garantija netaikoma, jei prekės gedimas nėra dėl pardavėjo kaltės ar jei gamintojo įgaliotas garantinio aptarnavimo atstovas nustato, jog prekės gedimas nesusijęs su gamybos broku:

•prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;

•prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;

•prekėms, kurios buvo remontuojamos prekės gamintojo neįgaliotame gamintojo servise;***
•kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
•jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
•jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
•gedimams, atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo.

Atnaujintų (angl. „refurbished“) produktų (prekės, kurios buvo gamykliškai, autorizuoto ar specializuoto serviso atnaujintos ir kurios nėra naujos, ir yra naudotos) prekių garantija gali būti trumpesnė nei 24 mėnesiai, kadangi atnaujintas (angl. „refurbished“) produktas nėra laikomas nauju daiktu ar nauja komplektuojamąja detale (kaip tai suprantama pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.335 straipsnio 6 dalį). Tačiau šis terminas tokioms prekėms nebus trumpesnis negu 1 (vieneri) metai. Tikslus garantijos laikotarpis tokioms prekėms nurodomas prie konkrečios prekės aprašymo.

 Atnaujinti (angl. „refurbished“) yra tokie produktai, kurie buvo gamykliškai atnaujinti. Tokios prekės, kurios negali būti parduodamos kaip naujos, nes buvo grąžintos gamintojui po trumpo naudojimo, būna gamintojo, autorizuoto ar specializuoto serviso atnaujintos, sutvarkytos ir pakartotinai grąžintos į prekybą. Labai dažnai tokios prekės būna neoriginalioje ar pažeistoje pakuotėje, gali turėti mažesnio laikotarpio garantiją, nežymių išorinių pažeidimų, būti nepilnos komplektacijos, tačiau kainuoja kur kas mažiau, nei jų nauji analogai. Paprastai atnaujintos (angl. „refurbished“) prekės yra tos, kurias naudotojas po trumpo naudojimo dėl įvairių priežasčių grąžina gamintojui.


*** Kilus klausimams dėl prekės gamintojų įgaliotųjų servisų, prašome rašyti servisas@varle.lt

Gamintojo įgaliotojo garantinio aptarnavimo centro specialistams nustačius, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo (nekokybiška prekė), galite pasinaudoti šiomis pirkėjo teisėmis ir pareikalauti:

1) kad daiktas, sutartyje apibūdintas pagal rūšį, būtų pakeistas tinkamos kokybės daiktu, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl pirkėjo kaltės;

2) kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;

3) kad pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų daikto trūkumus arba atlygintų pirkėjo išlaidas jiems ištaisyti, jei trūkumus įmanoma pašalinti;

4) grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties, kai netinkamos kokybės daikto pardavimas yra esminis sutarties pažeidimas.

Pažymėtina, jog prieš atiduodant informacines nešykles turinčias prekes gamintojo įgaliotajam garantinio aptarnavimo centrui, būtina (jei yra galimybė pagal prekės gedimo pobūdį) perkelti ir išsaugoti informacijos nešiklyje esančius duomenis į kitas laikmenas dėl pavojaus apžiūros ar remonto metu prarasti prekės informacijos nešikliuose esančią informaciją, kadangi gamintojų įgalioti garantinio aptarnavimo centrai gali esant būtinybei (pvz., siekiant prekę suremontuoti) sunaikinti ar pažeisti prekės informaciniame nešiklyje esančią informaciją.

Kitos garantijos taikymo prekėms sąlygos, jei nėra aprašytos šiose taisyklėse, taikomos vadovaujantis LR teisės aktų nuostatomis.

Gamintojų įgaliotieji garantiniai centrai (Peržiūrėti)

Remiantis LR Civilinio kodekso 6.335 str. pažymime, jog tuo atveju, kai pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina, o garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudotis dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus ir jeigu ko kita nenustatyta pirkimo-pardavimo sutartyje.

Tais atvejais, kai konkretaus gamintojo įgaliotojo garantinio centro aukščiau esančioje nuorodoje nėra, prašome kreiptis puslapyje varle.lt nurodytais kontaktais į Varle.lt.

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS (SUTARTIES ATSISAKYMAS)

Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties per 14 kalendorinių dienų patys apmokėdami tiesiogines Prekės grąžinimo išlaidas  Nurodytas nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po 14 dienų:

a) kai sudaroma pirkimo-pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią vartotojas ar vartotojo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę arba:

b) jeigu vartotojas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią vartotojas ar vartotojo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę;

c) jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią vartotojas ar vartotojo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį;

d) jeigu sudaroma sutartis dėl reguliaraus prekių pristatymo per nustatytą laikotarpį, – nuo tos dienos, kurią vartotojas ar vartotojo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna pirmąją prekę.

Visgi aukščiau aptarta teisė atsisakyti sutarties negalioja žemiau nurodytoms išimtims:

Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:***

1) paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį;

2) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;

3) sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;

4) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;

5) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;

6) sutartims dėl alkoholinių gėrimų, kurių kaina nustatyta sudarant pirkimo–pardavimo sutartį ir kurie pristatomi po trisdešimt dienų nuo sutarties sudarymo, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo rinkos svyravimų;

7) sutartims, sudarytoms vartotojui pateikus verslininkui konkretų prašymą dėl šio atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai. Jeigu šiuo atveju verslininkas suteikia daugiau papildomų paslaugų, negu vartotojas konkrečiai nurodė, arba parduoda daugiau papildomų prekių, negu būtina remonto ar priežiūros darbams atlikti, toms papildomoms paslaugoms ar prekėms taikoma teisė atsisakyti sutarties;

8) sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;

9) sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;

10) sutartims, sudarytoms viešajame aukcione;

11) sutartims dėl apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, jeigu sutartyje nustatyta konkreti paslaugų teikimo data ar laikotarpis;

12) sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas vartotojui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties.

13) juridiniams asmenims.

***Suderinta su LR Civilinio kodekso 6.22810 str.

Kai kurių aukščiau išvardintų sudarytų sutarčių atsisakymo terminas pasibaigia po keturiolikos dienų:

1) kai sudaroma sutartis dėl paslaugų – nuo sutarties sudarymo dienos;

2) kai sudaroma prekės pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę arba:

a) jeigu Jūs vienu užsakymu užsakėte daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę;

b) jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį.

Praėjus 14 (keturiolikai), tačiau nepraėjus 40 (keturiasdešimties) dienų terminui nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos, Pirkėjas turi teisę pasinaudoti papildoma Pardavėjo Pirkėjui suteikiama pinigų grąžinimo garantija, jei visos grąžinamos prekės yra su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote, prekės nė karto nebuvo išpakuotos, vienkartinė prekių pakuotė nėra pažeista, t. y. prekės nepraradusios tokios išvaizdos, kokios  buvo parduotos.

Apie ketinimą pasinaudoti šia papildoma grąžinimo garantija, Pirkėjas privalo pranešti Pardavėjui per 40 (keturiasdešimt) kalendorinių dienų nuo prekės perdavimo Pirkėjui dienos.

Nutarę atsisakyti prekės, turite pateikti tinkamai užpildytą pavyzdinę prekės atsisakymo formą arba pateikti aiškų pareiškimą (el. paštu, faksu), kuriame būtų išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti prekės.

Pareiga įrodyti, kad vartotojas laikėsi nurodytų reikalavimų dėl sutarties atsisakymo, tenka vartotojui.

Dėmesio. Prekės pirktos iš UAB „Varle“ (Vilniaus miesto) grąžinamos per „Varlės servisą“ (Kontaktai).

Pirkėjui tenka visos su prekės grąžinimu per 14 (keturiolika) ir per 40 (keturiasdešimt) dienų susijusios išlaidos ir rizika. Visais atvejais prekė privalo būti grąžinta nepasibaigus 40 (keturiasdešimt) kalendorinių dienų laikotarpiui, skaičiuojamam nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos.

Ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Jūsų pranešimo apie prekės atsisakymą pateikimo dienos ir prekės sugrąžinimo mums, mes Jums grąžinsime visas Jūsų sumokėtas sumas, įskaitant Jūsų apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, perkant prekę. Mes atliksime tokį grąžinimą naudodami tokį patį mokėjimo būdą, kokį Jūs naudojote atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, nebent Jūs aiškiai sutikote su kitu būdu; bet kuriuo atveju Jūs neturėsite mokėti jokių su tokiu grąžinimu susijusių mokesčių.

 
Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos:

• grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
• prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
• prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
• grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
• grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
• grąžinant prekes, kurios yra naudojamos kūno higienai, maisto ruošimui, namų ruošai prekės negali būti nei karto naudotos;
• grąžinant kompiuterį, jame negali būti jokios Jūsų paliktos informacijos, programinės įrangos, Jūsų asmeninių nustatymų, turi būti atstatyta gamyklinė programinė įranga;
• grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;
• pirkėjas, grąžindamas prekę, pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo.

Per 40 dienų papildomą prekių grąžinimo garantiją galioja visi reikalavimai, kaip grąžinamoms prekėms per 14 dienų terminą, taip pat prekės nė karto negali būti išpakuotos, nenuplėštos pakuotės plombos, jei tokios yra.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog:

1)     Negrąžinsime Jūsų papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Jūs aiškiai pasirinkote kitą, negu mūsų pasiūlytas pigiausias įprastinis prekės pristatymo būdas;
2)     Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
3)    Pardavėjas neprivalo tenkinti vartotojo reikalavimo pakeisti arba grąžinti kokybiškų prekių, įsigytų fizinėje parduotuvėje, kurios įeina į 
Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktą:

17.1. tabaką ir tabako gaminius (kodai pagal Europos Bendrijos kombinuotąją nomenklatūrą, patvirtintą 1987 m. liepos 23 d. Tarybos reglamentu (EEB) Nr. 2658/87 dėl tarifų ir statistinės nomenklatūros bei dėl Bendrojo muitų tarifo (OL 2004 m. specialusis leidimas, 2 skyrius, 2 tomas, p. 382), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2013 m. spalio 4 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) Nr. 1001/2013 (OL 2013 L 290, p. 1) (toliau – kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą) – 2401–2402);

17.2. parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3303–3307);

17.3. fotografijos ir kinematografijos prekes (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3701–3707);

17.4. spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 4901–4911);

17.5. audinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5007, 5111–5113, 5208–5212, 5309, 5310, 5311, 5407–5408, 5512–5516);

17.6. kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5701–5705.00);

17.7. megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6107–6109);

17.8. kūdikių drabužėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6111, 6209),

17.9. pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6115);

17.10. siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6207–6208);

17.11. liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6212);

17.12. perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus ir jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 7101–7116, 7118);

17.13. mašinas ir mechaninius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8401–8487);

17.14. elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501–8548);

17.15. antžeminio transporto priemones (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8701–8716);

17.16. laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8901–8908);

17.17. optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9001–9033);

17.18. laikrodžius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9101–9114);

17.19. muzikos instrumentus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9201–9209);

17.20. ginklus ir šaudmenis (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9301–9307);

17.21. baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406);

17.22. žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9503–9505, 9508);

17.23. meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9701–9706).

DĖL PRAŠYMŲ VALSTYBINEI VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBAI

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Pirkėjas, manantis, kad jo teisės buvo pažeistos, visų pirma turi raštu ar el. paštu kreiptis į Pardavėją ir Pardavėjas per 14 dienų nuo Pirkėjo rašytinių pretenzijų gavimo dienos, turi Pirkėjui pateikti atsakymą. Tuo atveju, jeigu Pardavėjo atsakymas Pirkėjo netenkins, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt, ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/“.

Visais su serviso darbu, grąžinimais ir garantijomis susijusiais klausimais kreipkitės servisas@varle.lt
Darbo laikas: I-V 9-18:00