Prisijunkite, kad pamatytumėte krepšelio turinį
PrisijungtiGarantinio pristatymo informacija
GARANTUOJAME PREKĖS PRISTATYMĄ IKI ŠV. KALĖDŲ arba PADOVANOSIME 20 € vertės VarleEurų
Akcijos taisyklės ir sąlygos
Akcija GARANTUOJAME PREKĖS PRISTATYMĄ IKI ŠV. KALĖDŲ galioja registruotiems ir neregistruotiems Varlė.lt klientams, kurie akcijos galiojimo metu pateikia užsakymą Varlė.lt svetainėje parduodamai prekei įsigyti.
Pristatymo IKI ŠV. KALĖDŲ GARANTIJA galioja prekėms, pažymėtoms specialiu ženklu:
PRISTATYMO IKI ŠV. KALĖDŲ GARANTIJOS AKCIJA galioja nuo 2024 m. gruodžio 1 d. iki 2024 m. gruodžio 23 d.
Pristatymas iki šv. Kalėdų reiškia, kad užsakymą pristatysime ne vėliau kaip 2024 m. gruodžio 23 d., 17 val.
Pagrindinės PRISTATYMO GARANTIJOS sąlygos
Užsakymo patvirtinimo laiške ir trumpojoje SMS žinutėje buvo nurodytas užsakymo numeris bei užsakymo įvykdymo terminas iki 2024 m. gruodžio mėn. 23 d. (imtinai).
Apie paruoštą prekę klientas informuotas trumpąja SMS žinute ir jo nurodytu el. pašto adresu, kai buvo pasirinktas bet koks vienas iš užsakytos prekės pristatymo būdų:
Pristatymo būdai: | Užsakymas laikomas pristatytu ir pristatymo garantija įvykdyta tokiais atvejais, kai: |
NEMOKAMAS atsiėmimas Varlė.lt parduotuvėse | Užsakymas yra paruoštas atsiėmimui Varlė.lt parduotuvėje |
Pristatymas į namus per kurjerių tarnybą | Užsakymas perduotas kurjerių tarnybai ir kurjerių tarnyba prekę pristatė* |
Atsiėmimas Omniva paštomate | Užsakymas yra pristatytas į Omniva paštomatą |
Atsiėmimas Smartpost paštomate | Užsakymas yra pristatytas į Smartpost paštomatą |
Atsiėmimas DPD paštomate | Užsakymas yra pristatytas į DPD paštomatą |
Atsiėmimas LP EXPRESS terminale | Užsakymas yra pristatytas į LP Express paštomatą |
Atsiėmimas Lietuvos pašto skyriuje | Užsakymas yra pristatytas į Lietuvos pašto skyrių |
*Jei kurjerių tarnybos pristatymo metu kliento nebuvo jo nurodyto pristatymo adresu arba klientas atsisakė priimti siuntą, yra laikoma, kad užsakymas buvo pristatytas laiku ir pristatymo garantija įvykdyta kurjerių tarnybos atstovo atvykimo pristatymo adresu momentu.
Kada ir kaip priskiriami VarleEurai už nepristatytą siuntą?
Registruotiems Varlė.lt klientams: 20 VarleEurų bus pervesta automatiškai į kliento paskyrą, kuri buvo naudojama užsakymui pateikti.
Neregistruotiems Varlė.lt klientams: informacija apie suteiktus 20 VarleEurų bus išsiunčiama el. pašto adresu, kuris buvo nurodytas pateikiant prekių užsakymą. Neregistruoti klientai, gavę nurodyto pobūdžio informacinį el. laišką, norintys panaudoti VarleEurus, privalo sukurti asmeninę Varle.lt paskyrą su tuo pačiu el. pašto adresu, kuris buvo naudojamas pateikiant prekių užsakymą.
VarleEurai bus priskiriami nuo 2025 m. sausio 1-5 dienomis
Klientui VarleEurai priskiriami tik tuo atveju, jeigu užsakytos prekės nepristatomos iki akcijos garantinių terminų.
VarleEurai nebus priskiriami, jei užsakyta/-os prekė/-ės nepristatoma/-os laiku, kai buvo pasirinktas „Pristatymas į namus per kurjerių tarnybą“ būdas, o pats klientas nurodė pageidavimą siuntą pristatyti po garantinių terminų.
VarleEurai nebus priskiriami, kai užsakymas nepristatomas laiku dėl nepriklausančių nuo pardavėjo aplinkybių:
- prastų oro sąlygų
- perpildytų paštomatų
- pirkėjui atšaukus užsakymą
Kas yra VarleEurai ir kaip juos gauti?
- VarleEurai – tai virtualūs Varlė.lt pinigai, kurie gali būti kaupiami ir panaudoti apmokėjimui už prekybos centre internete Varlė.lt įsigyjamas prekes.
- Išsamią informaciją apie VarleEurus ir panaudojimą rasite čia
Varlė.lt turi teisę keisti šias akcijos taisykles ir sąlygas bet kuriuo metu. Naujos akcijos taisyklės ir sąlygos įsigalioja nedelsiant nuo jų patalpinimo Varlė.lt