Sporto salė namie. Mitas ar realybė?

Žiema visai neskatina reguliariai bėgioti, tačiau tai visai nereiškia, kad iki pavasario galima ramiai gulėti išsidriebus ir auginti riebaliuką. Neturi laiko sporto klubui, nežinai ar verta investuoti į treniruoklį arba tiesiog nenori sportuoti kitų žmonių akivaizdoje? Sprendimas – sporto salė namie. Pažiūrėk, į ką verta investuoti, kad tavo raumenys neužmigtų žiemos miegu.

Reguliarus lankymasis sporto klube reikalauja nemažai pinigų ir laiko. Fantastiškas sprendimas visiems tiems, kurie trokšta pasirūpinti savo forma –  sukurti sporto salę namie. Sportas namų sąlygomis tikrai patogus dalykas. Štai tik kelios priežastys kodėl:

  • Už treniruotes nereikia mokėti
  • Nereikia eiti iš namų ar stovėti eilėje prie norimo treniruoklio – laiko taupymo klausimas
  • Psichologinis momentas: čia nėra konkurencijos ir nereikia drovėtis savo kūno

Kokius treniruoklius pasirinkti? Kokio sporto inventoriaus reikėtų pagrindiniams pratimams?

Idealus sprendimas – jėgos staklės arba daugiafunkcinis treniruoklis. Šio tipo treniruokliai užtikrina veiksmingą beveik visų raumenų grupių mankštą. Jais galima naudotis tiek stovimoje, tiek sėdimoje padėtyje, o tai leidžia formuoti bei stiprinti tiek krūtinės ląstą, tiek nugarą, tiek pečius, bicepsus ir tricepsus.

Sėdimo gyvenimo būdo asmenims puikus sprendimas, kuris neužima daug vietos – bėgimo takelis. Priklausomai nuo asmeninių preferencijų galima bėgti ar greitai eiti. Tokie pratimai labai paprastai modeliuoja kojų raumenis: formuoja kinkas, šlaunis ir sėdmenis bei padeda efektyviai deginti riebalus. Taip pat tokių nesudėtingų treniruočių ant bėgimo takelio metu stiprinama kraujotakos sistema, organizmo pajėgumas ir atsikratoma celiulito.

Jei ketinate sportuoti su hanteliais ir svoriais ar skersiniu, vertėtų investuoti į reguliuojamą treniruočių suoliuką. Toks inventorius leidžia stiprinti viršutines kūno dalis: krūtinę, pilvą ar pečius.

Kas dar praverstų sportui namuose?

Kilimėlis. Apsaugo nuo slydimo. Jogos kilimėlis yra pakankamai minkštas, todėl apsaugosite savo raumenis ir sąnarius. Reikia tik pasirinkti teisingą dydį tam, kad kilimėlis padengtų visą paviršių, ant kurio sportuosite.

Hanteliai. Norint kiek suintesyvinti treniruotes, vertėtų įsigyti nedidelius, 2 – 3 kg svorio hantelius.

Šokdynė. Paprastai netraktuojame šokdynės rimtai, nors ji gali ypač praversti kardio treniruočių metu. Šokinėjimas pažadina apatines kūno dalis, taip pat tonizuoja pilvą, pečius ir rankas.

Gimnastikos kamuolys leidžia ramiai sustiprinti gilius kūno raumenis. Visų pirma padeda stiprinti pilvo raumenis (gimnastikos kamuolys tiesiog būtinas siekiančių plokščio pilvuko inventorius) bet ir šlaunis bei sėdmenis. Gimnastikos kamuolys parenkamas atsižvelgiant į ūgį. Kuo gimnastikos kamuolys minkštesnis, tuo lengviau atlikti pratimus.

Guminiai espanderiai. Šių nedidelių lanksčių daiktų dėka galima stiprinti įvarias raumenų grupes bei gerinti kūno koordinaciją.

Gimnastikos lankas. Be jo neapsiesi jei nori modeliuoti liemenį ir pilvą.

Join the discussion

El. pašto adresas nebus skelbiamas.