Planšetinių kompiuterių rinka: lyderiai praranda savo pozicijas

Trečiasis metų ketvirtis pasižymi planšetinių kompiuterių pardavimų augimu keliais procentais. Įdomus faktas tas, kad prie šio augimo mažai prisidėjo šių įrenginių lyderiai, kurių pozicijos, lyginant su praeitais metais, sumažėjo.

Analitinė kompanija „Strategy Analytics“ pristatė trečiojo metų ketvirčio planšetinių kompiuterių pardavimų duomenis. Bendrai pasaulinėje rinkoje atsidūrė 55,2 mln. įrenginių. Tai yra 6% augimas lyginant su praeitais metais. Įdomu yra tai, kad šį augimą paskatino visai ne planšetinių kompiuterių rinkos lyderiai.

„Apple“ išleido į rinką net 13% mažiau „iPad“ įrenginių nei 2013 m. trečiąjį ketvirtį, „Samsung“ – 8% mažiau. Tuo pačiu abu lyderiai sumažino savo dalis pasauliniuose tiekimuose atitinkamai 4,8 ir 2,6 %. Priežastis džiaugsmui turi „Lenovo“. Kinų gamintojas gali pasigirti 30% augimu.

Kalbant apie operacines sistemas, „Android“ pzoicijoms niekas negresia. Dar daugiau, mobilioji „Google“ sistema padidino savo dalį – trečiajame šių metų ketvirtyje buvo instaliuota 72% į rinką patekusių planšetiniuose kompiuteriuose.

Planšetinių kompiuterių rinka šiuo metu įžengia į ganėtinai įdomų etapą. Viena vertus, augimus stabdo augantis planšetofonų populiarumas, kita vertus, gamintojai neketina pasiduoti, nes vis daugiau girdima apie daugiau kaip 10 colių ekranų modelius.

tablety1.jpg

tablety2.jpg

Šaltinis: Strategy Analytics, nuotr.: Strategy Analytics, Tim Robbins | zumapress.com

Join the discussion

El. pašto adresas nebus skelbiamas.