Prekyba naujos kartos konsolėmis nuolat auga

Po „PS3“ ir „Xbox 360“ įpėdinių premjerų žaidėjai jautėsi nusivylę, o „Sony“ ir „Microsoft“ sulaukė kritikos, susijusios su tuo, kad pradėjo prekiauti konsolėmis, kurios nesiūlė jokių revoliucingų sprendimų ir priminė paprastus uždarus kompiuterius kiek kitame korpuse. Pradžioje abu gigantai nebuvo patenkinti savo pardavimų rezultatais, tačiau naujų žaidimų leidybos ir naujų įrenginų populiarinimo dėka rezultai kiek pagerėjo.

Pasak analitinės kompanijos užsiimančios rinkos tyrimais „NPD“, 2014 metais parduota 20% daugiau žaidimų konsolių nei 2013 metais. Manoma, kad visa pardavimų vertė sudarė 5 mlrd. dolerių. Didžiausia dalis atiteko „PlayStation 4“ konsolei, kurios pardavimai siekė beveik 20 mln. egzempliorių. Tačiau tai visai nereiškia, kad „Microsoft“ turi dėl ko skųstis, nes „Xbox One“ vis greičiau vejasi konkurentą ir reikėtų pažymėti, kad būtent „Xbox One“ tapo pardavimų lyderiu lapkričio ir gruodžio mėnesiais. Nepaisant to, kad po premjeros nebuvo itin griebiamas produktas, kainos sumažinimas išėmus iš rinkinio „Kinect“ turėjo nemenką įtaką vartotojų susidomėjimo augimui.

„Xbox“ konsolės laimėjimas paskutiniais mėnesiais tikėtina yra įrenginio kainos sumažinimas prieškalėdiniu laikotarpiu. Įdomiausia „NPD“ kompanijos ataskaitos išvada yra ta, kad konsolių pardavimų augimas visai nepadidino susidomėjimo žaidimais, nes lyginant su 2013 metais, pardavimai krito 13%. Populiariausiu žaidimu tapo „Call of Duty: Advanced Warfare“; kitos vietos atiteko „Madden NFL 15“, „Destiny“, „Grand Theft Auto V“ ir „Minecraft“.

Šaltinis: Engadget

Join the discussion

El. pašto adresas nebus skelbiamas.