Naujoji Internet Explorer reklama mėgina pritraukti 8-ojo dešimtmečio jaunimą

Microsoft tiki, jog naujoji kompanijos TV reklama gali pritraukti 20–30 metų interneto vartotojus prie tos pačios naršyklės, kuri prieš daugelį metų ir padėjo susipažinti su internetu: Internet Explorer. Beveik dviejų minučių trukmės vaizdo klipas tikrai sukelia nostalgiją ir, kaip daugelis šaunių reklamų, pagrindinį produktą pristato tik pabaigoje.

„Naujoji“ Internet Explorer versija, pristatoma reklamoje, yra skirta Windows 8 ir pasižymi švaria bei greita vartotojo sąsaja. Vis dėlto svarbiausias reklamos tikslas yra naršyklės ženklo įsisavinimas. Nežinia kodėl, tačiau pažiūrėjus reklamą tikrai norisi savo kompiuteryje bent trumpam atverti Internet Explorer langą.

Join the discussion

El. pašto adresas nebus skelbiamas.