Facebook sukūrė naują reklamos sistemą

Facebook pristato naują reklamavimosi būdą – Sponsored Stories. Jis paprastą tinklo narių parašytą žinutę gali paversti į reklaminį banerį.

Ši paslauga veikia tokiu principu: jeigu vienas Facebook narių parašo tam tikrą komentarą ir jį susieja su bet kokia Facebook aplikacija ar puslapiu, žinutės turinys visiems draugams automatiškai pavirsta į reklaminį banerį, kuris įdedamas dešinėje naujienų srauto pusėje. Pavyzdžiui, jeigu žmogus ant savo sienos parašo, kad dabar žaidžia FarmVille žaidimą, tai šis pranešimas visiems jo draugams tampa improvizuotu reklaminiu pranešimu, matomu įprastose Facebook reklamos vietose. Žinoma, pirmiausia FarmVille kūrėjai turi užsisakyti Sponsored Stories paslaugą.

Manoma, kad už tokį netiesioginį, tačiau gana efektyvų reklamavimosi būdą kompanijoms teks gerokai patuštinti pinigines.
 

Join the discussion

El. pašto adresas nebus skelbiamas.