• Pagrindinis
  • Katalogas
  • Informacija
  • IŠPARDAVIMAS
  • Akcijos
  • Kontaktai
  • Mano užsakymai
  • VEIKLA KARANTINO METU

    VARLE.LT VEIKLA KARANTINO METU

    Informuojame, jog 95% užsakymų įvykdome anksčiau arba laiku, tačiau šiuo metu dėl neįprastai didelių krūvių galimas užsakymų vėlavimas.

    Ar varle.lt pristatinės prekes į namus ir paštomatus karantino metu?

    TAIP. Iš anksto apmokėti užsakymai į namus ir paštomatus bus pristatomi įprastai.
    Karantino metu kurjeris pristato prekes tik iki laiptinės ar namo durų.

    Ar galima atsiimti užsakytas prekes Varlė.lt fizinėse parduotuvėse?

    Prekes galite atsiimti užsakymo metu pasirinktoje parduotuvėje.
    Primename, kad atsiskaitymas grynaisiais pinigais nėra draudžiamas (tačiau rekomenduojama nenaudoti grynųjų pinigų)

    • Visi parduotuvės ir serviso lankytojai privalo būti su veido kauke.
    • Eilėje privaloma laikytis ne mažesnio nei 1 m atstumo.
    • Lankytojai privalo laikytis asmens higienos ir kosėjimo/čiaudėjimo etiketo (uždengti burną alkūne ar servetėle).

    Ar galima karantino metu atsiskaityti grynaisiais pinigais kurjeriui?

    Karantino metu kurjeris grynųjų pinigų nepriima. Atsiskaitymas kurjeriui karantino metu galimas tik banko kortelėmis.

    INFORMACIJA APIE SERVISO APTARNAVIMĄ

    Ar Varlė.lt servisas dirba karantino metu?

    Taip, servisas dirba. Darbo valandas ir kontaktus galite peržiūrėti šiame puslapyje.

    • Klientai aptarnaujami per nuotolį.
    • Visi parduotuvės ir serviso lankytojai privalo būti su veido kauke.
    • Serviso patalpoje aptarnaujama po vieną klientą.

    Kaip atlikti naujų kokybiškų prekių grąžinimą per 14 d. arba priduoti prekę į servisą remontui?

    Naujos kokybiškos prekės grąžinamos per UAB "Varle" Servisą.
    Prekę galite siųsti kurjeriu į UAB "Varle" servisą arba pristatyti ją gyvai.
    Galioja visos taisyklės, kurios nurodytos čia https://www.varle.lt/info/grazinimas-garantijos/

    Pristačius prekę grąžinimui į servisą reikės užpildyti trumpą grąžinimo formą, kurią rasite serviso patalpose arba galima parsisiųsti čia ir užpildyti namuose.
    Grąžinimo formą prašome įdėti prie prekės ir palikti serviso patalpose nurodytoje vietoje. Tolimesnę informaciją apie prekę gausite sms žinute arba susisieks servisas.

    Svarbu.
    Pardavėjas galutinį sprendimą dėl prekės priėmimo ar nepriėmimo priims po prekės apžiūros. Prekės registracija serviso programoje nėra galutinis pardavėjo sprendimas dėl prekės priėmimo.

    Prašome supratingumo, nes po karantino bus daug remontų. Remontų terminai gali užtrukti iki 3-4 mėn.


    PERJUNGTI Į PILNĄ VERSIJĄ
    ;