• Pagrindinis
  • Katalogas
  • Informacija
  • IŠPARDAVIMAS
  • Akcijos
  • Kontaktai
  • Mano užsakymai
  • Pristatymas

    Daugiau informacijos apie veiklą karantino metu: čia
     

    Pristatymas ir užnešimas karantino metu:

    Standartiškai siunta pristatoma vieno žmogaus iki laiptinės ar namo durų.
    Užsisakant sunkesnes kaip 25kg sveriančias, didelių gabaritų prekes rekomenduojama pasinaudoti papildoma užnešimo paslauga*.
    Tokiu atveju siuntą pristatys du žmonės, kurie pajėgūs užnešti prekes. Nepriklausomai kokį prekių kiekį užsisakysite.
    Krovos darbai atliekami darbo dienomis iki 16:00h.

    * Karantino metu prekės užnešamos tik iki kliento buto ar namo durų. Į butą kurjeriai prekių neužneša. Paslauga nėra taikoma jeigu prekės svoris viršija 80 kg. Daugiau informacijos teiraukitės nurodytais kontaktais



    Norėdami sužinoti daugiau apie pristatymus, paspauskite ant pavadinimo
    Atsiimant prekes būtina pateikti asmens dokumentą

    NEMOKAMAI atsiimkite Vilniuje, mūsų ShowRoom Ukmergės g. 241 (0 €)

    Varle.lt prekes atsiimkite NEMOKAMAI Vilniaus parduotuvėje Ukmergės g.241
    • Varle.lt partnerių prekės nepristatomos į Varle.lt salonus
    • Užsakytas prekes gaukite greičiau!
    • Užsakius sandėlyje esančias prekes iki 12 val. darbo dienomis, atsiimkite jas tą pačią dieną! Dėmesio: šventiniu laikotarpiu pristatymo laikas gali skirtis.
    • Už prekes galite atsiskaityti vietoje atsiėmimo metu jums patogiu būdu: grynaisiais, banko kortele arba MoQ programėle.
    • Vietoje galima sutaryti lizingo sutartį (sąlygos gali skirtis).
    • Atsiimti užsakytų prekių atvykite tik gavę SMS žinutę arba Varle.lt el.laišką su informacija, kad Jūsų užsakymas paruoštas atsiimti.
    • Užsakytas prekes iš Varle.lt būtina atsiimti per 7 d.d. po Varle.lt patvirtinimo.
    DĖMESIO: Sekmadienį ir valstybinių švenčių dienomis Varle.lt parduotuvė Vilniuje nedirba.
    Darbo laikas:
    Vilnius, Ukmergės g. 241
    I-V 10-19
    VI 10-15
    Telefonas: +370 670 95555
    El. paštas: info@varle.lt

    NEMOKAMAI atsiimkite Varle.lt salonuose kituose miestuose (0 €)

    KAUNE, KLAIPĖDOJE, ŠIAULIUOSE, JURBARKE, ŠAKIUOSE, ŠILALĖJE, PANEVĖŽYJE, ALYTUJE, MAŽEIKIUOSE, TAURAGĖJE, TELŠIUOSE, GARGŽDUOSE, RASEINIUOSE, MARIJAMPOLĖJE, KELMĖJE, JONIŠKYJE, VILKAVIŠKYJE
    • Varle.lt partnerių prekės nepristatomos į Varle.lt salonus
    • Užsakytas prekes gaukite greičiau!
    • Už prekes galite atsiskaityti vietoje atsiėmimo metu jums patogiu būdu: grynaisiais arba banko kortele.
    • Vietoje galima sutaryti lizingo sutartį (sąlygos gali skirtis).
    • Atsiimti užsakytų prekių atvykite tik gavę SMS žinutę arba Varle.lt el.laišką su informacija, kad Jūsų užsakymas paruoštas atsiimti.
    • Užsakytas prekes iš Varle.lt būtina atsiimti per 7 d.d. po Varle.lt patvirtinimo.
    DĖMESIO: Valstybinių švenčių dienomis Varle.lt parduotuvės nedirba.
    Varle.lt salonų kontaktai ir darbo laikas:
    https://www.varle.lt/kontaktai/

    Atsiimkite LP EXPRESS siuntų savitarnos terminale

    • Užsakytas prekes gaukite patogiu laiku ir patogioje vietoje visoje Lietuvoje!
    • Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „LP EXPRESS“. Siuntų savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę.
    • Varle.lt svetainėje į LP EXPRESS savitarnos terminalą galite užsisakyti prekes, kurių dydis yra iki 61cm x 74cm x 35cm.
    • Gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu apie į terminalą jam pristatytą siuntą.
    • Nepavykus pašto siuntos pristatyti į terminalą dėl per didelio siuntos dydžio, klientas yra informuojamas.

    Atsiimkite Lietuvos pašte

    • Užsakytas Varle.lt prekes atsiimkite Jums artimiausiame pašto skyriuje!
    • Už prekes galite atsiskaityti išankstiniu apmokėjimu arba el. bankininkyste.
    • Lietuvos Pašto skyriuje galite atsiimti siuntą, kurios bendras svoris neviršija 20 kg.
    • Atvykite atsiimti prekes tik gavę SMS žinutę bei el.laišką su informacija, kad prekė pristatyta į Jūsų pasirinktą Lietuvos Pašto skyrių.
    • Užsakytas prekes iš Lietuvos Pašto skyriaus būtina atsiimti per 3 darbo dienas po Varle.lt patvirtinimo, kad užsakymas jau yra Lietuvos pašto skyriuje.

    Siuntų pristatymo į Lietuvos Pašto skyrių kainos:

    • iki 5 kg - € 3,90
    • nuo 5 kg iki 10 - € 5,50
    • nuo 10 kg iki 31 - € 6,50
    • nuo 31 kg iki 80 - € 19,00

    Dėmesio:

    1. Prekes gali atsiimti tik siuntinio gavėjas, nurodytas užsakymo pateikimo metu.
      Todėl atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Lietuvos pašto darbuotojui pateikti asmens tapatybę patvirtinantį galiojantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).
    2. Perkant lizingu, prekes atsiimti ir vartojimo kredito sutartį pasirašyti gali tik lizingo paraišką pateikęs asmuo. Prekes atsiimantis asmuo privalo su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį galiojantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę) ir jo kopiją, o taip pat kitus Varle.lt vadybininko nurodytus dokumentus.

    Atsiimkite OMNIVA siuntų savitarnos terminale

    • Užsakytas prekes gaukite patogiu laiku ir patogioje vietoje visoje Lietuvoje!
    • Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „OMNIVA“. Siuntų savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę.
    • Varle.lt svetainėje į OMNIVA savitarnos terminalą galite užsisakyti prekes, kurių dydis yra iki 39cm x 38cm x 64cm ir svoris iki 30kg
    • Gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu apie į terminalą jam pristatytą siuntą.
    • Nepavykus pašto siuntos pristatyti į terminalą dėl per didelio siuntos dydžio, klientas yra informuojamas.

    Pristatysime į namus (DPD) visoje Lietuvoje

    • Jūsų užsakytas Varle.lt prekes nurodytu adresu pristatys mūsų partneris UAB „DPD Lietuva“.
    • Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-7 d.d.
    • Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val.
    • Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute.
    • Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 20,27 €.
    • Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.

    Pristatymo terminas

    • Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją pristatysime Jums per 1-7 darbo dienas. Jei sandėlyje esančios prekės užsakymas pateikiamas iki 12 val., galite tikėtis ją gauti jau kitą darbo dieną.
    • Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Maksimali pristatymo trukmė neturėtų viršyti 3 savaičių.

    Pristatymo kainos

    • Prekių pristatymo orientaciniai įkainiai į NAMUS pagal prekių grupes Lietuvoje.
    • (Kainos gali kisti priklausomai nuo prekės svorio)

    Prekės grupė

    Pristatymo kaina € su PVM

    Smulkios siuntos: atmintinės, klaviatūros, pelės, usb raktai, fotoaparatai, arbatinukai, rėmeliai ir pan.

    3,9

    Nešiojamieji kompiuteriai, monitoriai, stacionarių kompiuterių sisteminiai blokai, stiprintuvai

    5,5

    Kompiuteriai (komplektai), LCD TV (iki 32"), virtuvės paviršiai (dujiniai, elektriniai), mikrobangų krosnelės, mažesnės namų kino sistemos

    6,5

    Plazminiai TV, orkaitės, skalbimo mašinos

    nuo 19,0 (priklausomai nuo prekės svorio)

    Šaldytuvai, sunkios skalbimo mašinos

    nuo 19,0 (priklausomai nuo prekės svorio)

    Virtuvės buitinės technikos komplektai, nestandartiniai įrenginiai (didieji šaldytuvai, 2-duriai)

    nuo 19,0 (priklausomai nuo prekės svorio)

    Labai dideli komplektai, rinkiniai

    nuo 19,0 (priklausomai nuo prekės svorio)

    Svarbu:

    • Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę ir prekių kiekį.
    • Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti.
    • Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
    • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
    • Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
    • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
    • Jei pasirinkote mokėjimą pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą.

    Atmintinė DPD siuntų gavėjams

    Ši atmintinė yra skirta DPD siuntų gavėjams, kurie priima siuntas iš DPD kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:

    1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES

    DPD kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane.
    Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.

    2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES

    Ant DPD pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
    Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.

    3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES

    Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan. Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su DPD kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi DPD kurjeris.

    4. TEISINGAI INFORMUOK

    Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta klientų aptarnavimo skyriui, el. paštu kas@dpd.lt arba tel.: 8-5 210 67 77.
    Pateikiamoje informacijoje turi būti DPD pakuotės numeris.

    Atsiimkite DPD Pickup siuntų savitarnos terminale

    • Užsakytas prekes gaukite patogiu laiku ir patogioje vietoje visoje Lietuvoje!
    • Varle.lt svetainėje į DPD Pickup siuntų savitarnos terminalą galite užsisakyti prekes, kurių dydis yra iki: 61 x 44 x 37 cm. Maksimalus siuntos svoris: 20 kg.
    • Gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu apie į terminalą jam pristatytą siuntą.
    • Atsiimti siuntą galima per 7 d.

    Savo klientams siūlome vieną greičiausių rinkoje pristatymo terminų - baldus dažniausiai pristatome greičiau nei per 10 darbo dienų (jei baldo aprašyme nenurodyta kitaip), esant galimybėms šį terminą galime dar labiau sutrumpinti.
    Taip pat savo produkciją visoje Lietuvoje galime pristatyti klientams patogiu metu prieš tai suderinus tinkamą laiką.
    • Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome iki Jūsų namo (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas).

    Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes (išskyrus užsakymus, kai pasirenkamas apmokėjimas pristatant).
    Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu ir taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą.

    Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes patikrinkite prekių būklę bei pasirašykite perdavimo-priėmimo dokumentą.
    Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote prekių išorinės išvaizdos pažeidimus ar prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente.
     

    Pagal atskirą paslaugos užsakymą, kompiuterių meistras įdiegs operacinę sistemą ar programas.

    Prieš užsakant prekę pasirinkite jums tinkamą paslaugą arba užsakykite atskirai.
    Telefonas: +370 670 95555
    El. paštas: info@varle.lt
    • Kompiuterio paruošimo įkainiai: ČIA

    PERJUNGTI Į PILNĄ VERSIJĄ
    ;