• Pagrindinis
  • Katalogas
  • Informacija
  • IŠPARDAVIMAS
  • Akcijos
  • Kontaktai
  • Mano užsakymai
  • Prekių priėmimas

    Svarbu:

    Būtinai patikrinkite ar nepažeista pakuotė.
    Priimdami siuntą sutinkate su prekės kokybe ir pretenzijų neturite.


    Atmintinė kurjerio siuntų gavėjams

    Ši atmintinė yra skirta gavėjams, kurie priima siuntas iš kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:

    1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES

    Kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane.
    Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.

    2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES

    Ant pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
    Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.

    3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES

    Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan. Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi kurjeris.

    4. TEISINGAI INFORMUOK

    Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta klientų aptarnavimo skyriui, el. paštu pagalba@varle.lt arba tel.: +370 670 95555.
    Pateikiamoje informacijoje turi būti pakuotės numeris.


    PERJUNGTI Į PILNĄ VERSIJĄ
    ;