• Pagrindinis
  • Katalogas
  • Informacija
  • IŠPARDAVIMAS
  • Akcijos
  • Kontaktai
  • Mano užsakymai
  • DUK

    PREKĖS

    1. Matau, jog turite 3 vnt. išsirinktos prekės. Ar tai reiškia, kad prekes turite vietoje?
    Prie vienetų skaičiaus matote ir prekės pristatymo laiką: 0-2 d.d, 1-3 d.d., 4-8 d.d. ar kitokį. Tai reiškia, kad prekes transliuojame tiesiai iš tiekėjų sandėlių ir Jums atlikus užsakymą, prekes užsakysime specialiai Jums.
    Kiekvieną užsakymą stengiamės įvykdyti maksimaliai greitai, dažniausiai tai pavyksta padaryti anksčiau nurodyto termino.

    2. Kodėl pasikeitė prekės kaina?
    Puslapis visada transliuoja pigiausią tiekėjų pasiūlymą. Jeigu nuperkamos pigiausiai siūlomos vieno tiekėjo prekės – pirmoje pozicijoje atsiranda tuo metu pigiausiai siūlančio kito tiekėjo prekė. Tai reiškia, kad kainos gali ir padidėti, ir sumažėti, priklausomai nuo to, ką tuo metu siūlo tiekėjai.

    3. Aprašyme trūksta informacijos apie prekę: 
    Parašykite mums klaidos@varle.lt ir aprašymą papildysime poros valandų bėgyje (darbo dienomis, darbo valandomis) arba iškart, kai tik galėsime.

    4. Nurodyti tik 3 vnt., o man reikia daugiau.
    Skiltyje KONTAKTAI rasite savo miesto Varle.lt filialą, rašykite ar skambinkite jiems tiesiogiai. Jeigu Jūsų mieste Varle.lt parduotuvės nėra – kreipkitės Vilniaus parduotuvės kontaktais.

    5. Ieškau prekės, kurios nėra Varle.lt puslapyje.
    Skiltyje KONTAKTAI rasite savo miesto Varle.lt filialą, rašykite ar skambinkite jiems tiesiogiai. Jeigu Jūsų mieste Varle.lt parduotuvės nėra – kreipkitės Vilniaus parduotuvės kontaktais.

    6. Kodėl pas jus daug pigiau, nei kitur?
    Varle.lt puslapis pateikia pigiausią tiekėjo pasiūlymą.

    7. Kodėl puslapyje randu kelias tokio pat modelio prekes?
    Patikrinkite ar tai tikrai identiškos prekės (komplektaciją, galią ir kitus parametrus). Jeigu prekės identiškos – greičiausiai jas transliuoja skirtingi tiekėjai, todėl atkreipkite dėmesį į pristatymo laiką, nurodytą prie prekės likučio. Jeigu dar turite klausimų - skiltyje KONTAKTAI rasite savo miesto Varle.lt filialą, rašykite ar skambinkite jiems tiesiogiai. Jeigu Jūsų mieste Varle.lt parduotuvės nėra – kreipkitės Vilniaus parduotuvės kontaktais.

    KONSULTACIJOS

    1. Man reikia konsultacijos.
    Su malonumu Jums padėsime! Skiltyje KONTAKTAI rasite savo miesto Varle.lt filialą, rašykite ar skambinkite jiems tiesiogiai. Jeigu Jūsų mieste Varle.lt parduotuvės nėra – kreipkitės Vilniaus parduotuvės kontaktais.
    Prašome pasiruošti prekės kodą – žali skaičiai po pavadinimu.
    Jeigu norite išsirinkti savarankiškai, atkreipkite dėmesį, kad rašome apžvalgas ir patarimų gidus, kurie padės jums priimti protingiausią sprendimą. Juos rasite ČIA.

    2. Ar turite Verslo skyrius?
    Ieškokite čia: https://www.varle.lt/kontaktai/

    UŽSAKYMO SUDARYMAS

    1. Puslapyje mačiau, jog turite sandėlyje tris vienetus, tačiau vis tiek turiu laukti kelias dienas, kol atvešite prekę. Kodėl?
    Prie vienetų skaičiaus matote ir prekės pristatymo laiką: 1-3 d.d. 0-2 d.d. 4-8 d.d. ar kitokį. Tai reiškia, kad prekes transliuojame tiesiai iš tiekėjų sandėlių ir Jums atlikus užsakymą, prekes užsakysime specialiai Jums.

    2. Kaip man sužinoti ar aš jau sudariau užsakymą?
    Jeigu Jums pavyko sudaryti užsakymą – turėjote gauti SMS žinutę ir el.laišką su užsakymo informacija. Jeigu nepavyksta užsakyti – su malonumu Jums padėsime! Skiltyje KONTAKTAI rasite savo miesto Varle.lt filialą, rašykite ar skambinkite jiems tiesiogiai. Jeigu Jūsų mieste Varle.lt parduotuvės nėra – kreipkitės Vilniaus parduotuvės kontaktais.

    3. Kodėl darant užsakymą man susidaro keli skirtinti prekių krepšeliai?
    Pasirinkote skirtingų pardavėjų prekes. Tokiu atveju Jūs sudarysite du skirtingus užsakymus: vieną jų vykdys partnerio vadybininkas, kitą – varle.lt vadybininkas. Pristatymai taip pat bus skirtingi.

    UŽSAKYMO VYKDYMAS

    1. Kada gausiu savo prekes?
    Pirmoje SMS žinutėje yra aktyvi nuoroda į Jūsų užsakymo kortelę, taip pat informaciją atsiuntemė elektroniniu paštu. Prašome patikrinti ir SPAM aplanką.

    2. Ar galiu pakeisti prekes?
    Kreipkitės į savo vadybininką. Jo kontaktus rasite savo pirmoje SMS žinutėje esančioje aktyvioje nuorodoje arba elektroniniame pašte. Patikrinkite ir SPAM laiškų aplanką. Jeigu vis tiek nepavyksta rasti – skiltyje KONTAKTAI rasite savo miesto Varle.lt filialą, rašykite ar skambinkite jiems tiesiogiai. Jeigu Jūsų mieste Varle.lt parduotuvės nėra – kreipkitės Vilniaus parduotuvės kontaktais.

    3. Ar galiu gauti prekes greičiau?
    Kiekvienam klientui užsakome prekes asmeniškai, todėl jeigu jau sudarėte užsakymą ir vadybininkas jį patvirtino – Jūsų prekės jau pakeliui pas mus.

    4. Ką reiškia mano užsakymo būsena?
    Sukurtas – Jūsų užsakyms gautas, laukiame vadybininko patvirtinimo dėl užsakymo vykdymo.
    Patvirtintas – Jūsų užsakymas yra vykdomas, laukiame atvykstant prekės.
    Atšauktas – Užsakymas atšauktas.
    Dublikatas – Užsakymas nevykdomas.
    Apmokėtas – Užsakymas apmokėtas, laukiame vadybininko patvirtinimo dėl užsakymo vykdymo.
    Apmokėtas (bet pinigai dar neužskaityti) – Laukiame apmokėjimo.
    Nepavyko baigti užsakymo per lizingo sistemą – Nepavyko sudaryti lizingo sutarties. Kreipkitės į vadybininką dėl detalesnės informacijos.
    Vykdomas – Jūsų užsakymas yra vykdomas, laukiame atvykstant prekės.
    Prekės pas kurjerį ar parduotuvėje – Užsakymas paruoštas, priklausomai nuo Jūsų pasirinkto būdo yra perduodas kujeriui arba paruoštas atsiėmimui Jūsų pasirinktame Varle.lt salone.
    Užbaigta – Užsakymas įvykdytas.
    Laukiama avanso – Laukiame avanso. Jeigu jį padarėte – atsiųskite pavedimo kopiją savo vadybininkui.

    5. Kas yra mano vadybininkas, kaip su juo susisiekti?
    Jūsų užsakymo vykdančio vadybininko kontaktai yra nurodyti pirmojoje SMS žinutėje siųstoje nuorodoje arba elektroniame laiške, kurį gavote adresu, nurodytu vedant užsakymą.
    Taip pat galite skambinti bendruoju numeriu +37067095555 – sujungsime tiesiogiai.

    6. Negavau sąskaitos faktūros.
    Ją išsiunčiame elektroniniu paštu po užsakymo įvykdymo. Jeigu neradote net ir SPAM laiškų aplanke – parašykite mums uzklausos@varle.lt, nurodykite savo užsakymo numerį ir kelių valandų bėgyje ją atsiųsime.

    GARANTINIS APTARNAVIMAS

    1. Kur kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?
    Autorizuotų garantinių servisų sąrašą galite rasti čia. Neradus reikalingos informacijos prašome susisiekti su UAB „Varle“ servisu: servisas@varle.lt arba skambinti +370 670 95555.

    2. Ar prekės pirktos Varle.lt turi garantiją?
    Visos Varle.lt prekės turi tokias pat garantijas, kaip ir perkant įprastoje parduotuvėje. Plačiau apie garantijos sąlygas galite pasiskaityti čia.

    3. Kiek laiko trunka prekės taisymas?
    Paprastai šis procesas trunka 3–5 savaites. Prekės taisymo trukmė priklauso nuo gamintojo garantinio centro užimtumo. Visais atvejais aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.


    PERJUNGTI Į PILNĄ VERSIJĄ