Surinkimo modelis, tiksliai atkartojantis T-50 AA tanko žibintą . 1939 metais gamyklos Nr. 185 jų Kirovas Leningrade, vadovaujamas inž. Semjonas Ginzburgas pradėjo dirbti su tanku, kuris iš pradžių buvo pažymėtas SP, o vėliau - Object 126 arba T-126 (SP). Jis buvo struktūriškai susijęs su tanku T-34 ir turėjo būti tanko T-26 įpėdinis. O pastarasis per Žiemos karą su Suomija pasirodė esąs pasenęs statinys. Būtent dėl didžiulių nuostolių, kuriuos patyrė T-26, buvo pradėti T-50 darbai. Pirmieji tanko prototipai buvo pagaminti 1940 m. Po preliminarių bandymų prototipas buvo perduotas gamyklai Nr.174 Leningrade, kuri turėjo pradėti masinę tanko gamybą. Po dizaino pakeitimų buvo sukurtas naujas prototipas Object-127 (T-127), kuris vėliau buvo pradėtas gaminti. Nuo pirminio 126 pastato projekto jis skyrėsi, be kita ko, nuo mažesnė masė, kuri buvo pasiekta daugiausia dėl šarvų storio sumažinimo nuo 45 iki 37 mm. Tankui buvo sukurtas naujas 300 AG W-4 dyzelinis variklis. Ištyrus du naujus prototipus, kurie buvo pagaminti 1941 m. sausio mėn., T-50 tanką Raudonoji armija priėmė 1941 m. balandžio mėn. Gamyklos Nr. 174 pagamino tik 50 vienetų. Tada augalai buvo evakuoti į Nižnij Tagilą ir Omską. Omsko gamykla pagamino tik 15 transporto priemonių, o tada pradėjo T-34 tankų gamybą. Iš viso kartu su prototipais buvo pagaminti 65 T-50 automobiliai.
Pastebėjote klaidą prekės aprašyme ar nuotraukų galerijoje?
Praneškite mums