Susisiekite +370 670 95555 arba
menu menu Visos prekės

VEIKLA PANDEMIJOS METU

Ar varle.lt pristatinės prekes į namus ir paštomatus pandemijos metu?

TAIP. Užsakymus galite apmokėti iš anksto pavedimu arba pristačius kurjeriui siuntą į namus. Rekomenduojame vengti mokėjimo grynais ir kurjeriui apmokėti kortele. Pasirinkus siuntos atsiėmimą paštomate, apmokėjimas taipogi galimas pavedimu arba jau siuntą pristačius kortele pačiame paštomate.

Reikia atkreipti dėmesį, kad pandemijos metu kurjeris pristato prekes tik iki laiptinės ar namo durų (priklausomai ar buvo pasirinkta užnešimo paslauga ar ne).

Ar galima atsiimti užsakytas prekes Varlė.lt fizinėse parduotuvėse?

Prekes galite atsiimti užsakymo metu pasirinktoje parduotuvėje.
Vilniaus mieste esanti varle.lt parduotuvė veikia tik kaip atsiėmimo punktas, dėl to nereikalaujame parodyti GP. Atvykti apžiūrėti ir nusipirkti patinkančią prekę kol kas nėra galimybės.

  • Visi parduotuvės ir serviso lankytojai privalo būti su veido kauke.
  • Eilėje privaloma laikytis ne mažesnio nei 1 m atstumo.
  • Lankytojai privalo laikytis asmens higienos ir kosėjimo/čiaudėjimo etiketo (uždengti burną alkūne ar servetėle).
  • Serviso patalpoje aptarnaujama po vieną klientą.

Priklausomai nuo miesto, sąlygos gali skirtis ir dėl to kviečiame skambinti nurodytais kontaktais: https://www.varle.lt/kontaktai/

INFORMACIJA APIE SERVISO APTARNAVIMĄ

Kaip atlikti naujų kokybiškų prekių grąžinimą per 14 d. arba priduoti prekę į servisą remontui pandemijos metu?

Naujos kokybiškos prekės grąžinamos per UAB "Varle" Servisą.
Prekę galite siųsti kurjeriu į UAB "Varle" servisą arba pristatyti ją gyvai.
Galioja visos taisyklės, kurios nurodytos čia https://www.varle.lt/info/grazinimas-garantijos/

Pristačius prekę grąžinimui į servisą reikės užpildyti trumpą grąžinimo formą, kurią rasite serviso patalpose arba galima parsisiųsti čia ir užpildyti namuose.
Grąžinimo formą prašome įdėti prie prekės ir palikti serviso patalpose nurodytoje vietoje. Tolimesnę informaciją apie prekę gausite sms žinute arba susisieks servisas.

Svarbu.
Pardavėjas galutinį sprendimą dėl prekės priėmimo ar nepriėmimo priims po prekės apžiūros. Prekės registracija serviso programoje nėra galutinis pardavėjo sprendimas dėl prekės priėmimo.

Prašome supratingumo, nes po karantino bus daug remontų. Remontų terminai gali užtrukti iki 3-4 mėn.

+18 Turinys

adult-content +18

Erotinis turinys

Varle.lt tinklapyje talpinamos erotinės nuotraukos, informacija ir prekės susijusios su erotika, skirtos tik asmenims nuo 18 metų, kurie pagal galiojančius LR įstatymus turi teisę naudotis tokio pobūdžio informacija.
Jei Jūsų nepiktina tokio pobūdžio informacija ir Jums yra 18 ar daugiau metų, tai spauskite Įeiti, jei NE – Išeiti.
Man +18
Man dar nėra +18