Informacija

VEIKLA KARANTINO METU

VARLE.LT VEIKLA KARANTINO METU

Ar varle.lt  pristatinės prekes į namus ir paštomatus karantino metu?

TAIP. Iš anksto apmokėti užsakymai į namus ir paštomatus bus pristatomi įprastai.
Informuojame, jog 95% užsakymų įvykdome anksčiau arba laiku, tačiau šiuo metu dėl neįprastai didelių krūvių galimas užsakymų vėlavimas.
Apmokėjimas kurjeriui atsiėmimo metu, pristačius prekes į namus šiuo metu galimas, tačiau atsiskaitant tik banko kortelėmis – t. .y., atsiskaityti už prekes kurjeriui grynaisiais pinigais galimybės nebus.

Parduotuvių darbo laikas nuo balandžio 20 d.

Nuo 2020.04.20 galimas prekių atsiėmimas Varlė.lt fizinėse parduotuvėse.

Atsiskaitymas grynaisiais pinigais nėra draudžiamas (tačiau rekomenduojama nenaudoti grynųjų pinigų).

  • Visi parduotuvės ir serviso lankytojai privalo būti su veido kauke.
  • Eilėje privaloma laikytis ne mažesnio nei 1 m atstumo.
  • Lankytojai privalo laikytis asmens higienos ir kosėjimo/čiaudėjimo etiketo (uždengti burną alkūne ar servetėle).
  • Nerekomenduojama lankytis rizikos grupės asmenims (vyresnio nei 60 m. amžiaus asmenims ir (arba) sergantiems lėtinėms ligomis.

INFORMACIJA APIE SERVISO APTARNAVIMĄ

  • Visi parduotuvės ir serviso lankytojai privalo būti su veido kauke.
  • Serviso patalpoje aptarnaujama po vieną klientą.
  • Aptarnavimas vyks per nuotolį.

Kaip atlikti naujų kokybiškų prekių grąžinimą per 14 d. arba priduoti prekę į servisą remontui ?

Naujos kokybiškos prekės grąžinamos per UAB ,,Varle“ Servisą.

Prekę galite siųsti kurjeriu į UAB ,,Varle“ servisą arba pristatyti ją gyvai.
Galioja visos taisyklės, kurios nurodytos čia https://www.varle.lt/info/grazinimas-garantijos/

Pristačius prekę grąžinimui į servisą reikės užpildyti trumpą grąžinimo formą, kurią rasite serviso patalpose arba galima parsisiųsti čia ir užpildyti namuose. Grąžinimo formą prašome įdėti prie prekės ir palikti serviso patalpose nurodytoje vietoje. Tolimesnę informaciją apie prekę gausite sms žinute arba susisieks servisas.

Svarbu.

Pardavėjas galutinį sprendimą dėl prekės priėmimo ar nepriėmimo priims po prekės apžiūros. Prekės registracija serviso programoje nėra galutinis pardavėjo sprendimas dėl prekės priėmimo.

Prašome supratingumo, nes po karantino bus daug remontų. Remontų terminai gali užtrukti iki 3-4 mėn.