Ličio baterija
Keičiamas akumuliatoriaus blokas
Kelių elementų ličio baterijų serijos kombinuotas
akumuliatorius, ilgaamžiškas.
Kelių elementų ličio baterijų serijos kombinuotas
akumuliatorius, ilgaamžiškas.
Vokiškas standartinis LED priekinių žibintų
šviesos šaltinis, skirtas dideliam atstumui
apšviesti kelio paviršių.
Vairavimo greičio ir galios ekranas.
Dviračių rida ir šviesos ekranas.
Supaprastinta geometrinė išvaizda.
Žaibiškas judėjimo pojūtis.
7 formų aliuminio rėmas.
Lengvas ir patvarus.
10Ah akumuliatoriaus talpa, 42V /2A maitinimo adapteris
Priekinio ir galinio dvigubo disko stabdžių disko konstrukcija
Mechaninis trosas, efektyviai
sutrumpina stabdymo kelią
Greitis ir aistra egzistuoja kartu. Prisitaikykite prie įvairių kelio sąlygų
Variklio vidinės ir išorinės pneumatinės padangos sugeria
vibraciją.
Galinės ašies rėmo spyruoklinis amortizatorius.
Sėdynėje yra
pneumatinė juosta, kuri sugeria smūgius.
Važiavimas yra sklandesnis,
efektyvus smūgių sugėrimas
Modelis |
H1 |
Išlankstyto dydis |
1180*470*1090mm |
Sulankstyto dydis |
1180*350*760mm |
Pedalo veleno prošvaisa |
250 mm |
Minimali prošvaisa |
60 mm |
Rėmo medžiagos |
Aliuminio lydinys |
Grynas svoris |
21 kg |
Ratlankio dydis |
14 colių |
Rėmo spalva |
juoda, balta, geltona |
Variklis |
36V/250W |
Maksimalus sukimo momentas |
22 N.M |
Baterijos talpa |
36V/10AH |
Įkroviklio parametrai |
42V/2A |
Maksimalus greitis |
25 km/val |
Grynas elektrinis diapazonas |
25-35km |
Pagalbinis diapazonas |
70-75km |
Lipimo kampas |
15° |
Maksimali apkrova |
100 kg |
Važiavimo režimas |
Ridding / Hall pedal assist / Electric |
Įkrovimo laikas |
5-6h |
Sulankstymo savybės |
sulankstomas / sėdynė atverčiama į priekį |
Sėdynės aukštis |
Reguliuojamas |
Sėdynės pakaba |
Sėdynės spyruoklė+spyruoklė |
Sustabdymas |
Galinis amortizatorius su spyruokle |
Stabdžių režimas |
Priekiniai ir galiniai dvigubi diskiniai stabdžiai |
Pagalbinis režimas |
Holo jutiklis, 3 greičių pavaros |
Šviesa |
LED šviesa |
Galinės perspėjimo funkcijos |
Užpakalinis žibintas |
Apsaugos lygis |
IPX4 |
Darbinė temperatūra |
0-40 ℃ |
Laikymo temperatūra |
-10-40 ℃ |
Įkrovimo aplinkos temperatūra |
0-35 ℃ |
Atsarginės dalys |
Įkroviklio adapteris, Instrukcija, Veržliaraktis |
Dėžutės dydis |
1200*230*700mm |
Bendras svoris |
26 kg |
Pastaba:
Dviratis siunčiamas supakuotas originalioje gamintojo pakuotėje (dažniausiai su nuimtu priekiniu ratu, vairu, sėdyne), kuri užtikrina prekių saugumą sandėliavimo ir transportavimo metu. Įsigydamas dviratį tokioje pakuotėje, pirkėjas pats atsako už tinkamą dviračio surinkimą ir paruošimą naudojimui. Pažeidus šį reikalavimą garantija prekei netaikoma. Dėl dviračio surinkimo rekomenduojame kreiptis į specialistus.
Tinkamo dviračio pasirinkimas yra labai svarbus. Juk nuo to, kokį dviratį nusipirksime priklauso ne tik mūsų patogumas ir saugumas, bet ir tai ar tęsime savo nuotykius, ar visiškai atsisakysime laisvalaikį leisti minant dviračio pedalus. Varle.lt specialistai parengė kelis patarimus, kurie turėtų palengvinti dviračio pasirinkimo procesą.
Planuodami įsigyti dviratį pirmiausia turėtumėte pagalvoti, kur ir kaip bei kaip dažnai ir kaip ilgai juo ketinate važinėti. Žinodami atsakymus į šiuos klausimus lengviau rasite optimalų ir labiausiai jums tinkantį variantą.
Šio tipo dviračius išskiria nesudėtingas korpusas, kažkokių išskirtinių patobulinimų trūkumas bei prieinama kaina. Pagal savo konstrukciją ATB dviračiai yra artimi kalnų (MTB) ir plentiniams dviračiams. Visureigiai ATB dviračiai įprastai gaminami iš nebrangių dalių, todėl neretai turi didesnį vsorį ir mažesnį patvarumą sudėtingomis sąlygomis. Paprastai ATB dviratis turi purvasaugį, grandinės dangtį, bagažinę, lemputes. Toks universalus dviratis tiks savaitgalio šeimyniniams pasivažinėjimas, kelionei į parduotuvę ar trumpiems maršrutams mieste, pvz., į parką.
Hibridinis dviratis yra universalus. Jis turi ir kalnų, ir turistinių dviračių savybių. Tai puikus pasirinkimas pradedantiesiems, kurie dar gerai nežino, kokio dviračio jiems reikia. Hibridai tinka važiuoti ir bekele, ir miesto keliais. Šie dviračiai turi didelio spindulio ratus, siauresnes padangas, amortizuojančią šakę. Hibrido rėmas beveik nesiskiria nuo MTB. …
Skaityti daugiauVažinėjimas dviračiu – vienas populiariausių užsiėmimų, kuriam nereikia ypatingo fizinio pasiruošimo. Todėl pandemijos metu ypač išaugo šios sporto šakos aistruolių skaičius. Skaityti daugiau
Dviračių sezonas jau įsibėgėjo ir šimtai dviratininkų mina miestų ir miestelių gatvėse kiekvieną dieną. Tačiau sezonas prasidėjo ne tik šios transporto priemonės entuziastams, bet ir vagiams. Kaip efektyviai apsaugoti mylimą transporto priemonę nuo ilgapirščių pataria specialistai. Skaityti daugiau
Pasaulinė pandemija pakeitė ne tik pirkėjų įpročius, bet ir paklausiausias prekes. Koronavirusas lėmė naujos realybės atsiradimą: darbas ir mokymasis nuotoliniu būdu, maisto gaminimas, sportas ir pramogos namuose. Dėl šios priežasties dalis prekių tapo deficitinėmis, tirpstančiomis greičiau nei ledai. Skaityti daugiau