Spotify vejasi iTunes

Muzikos transliavimo tarnyba (deja, vis dar neveikianti Lietuvoje) tapo antruoju pagal dydį pajamų šaltiniu muzikos leidėjams.

Spotify vartotojai, prisijungę naudodami Facebook paskyrą, nemokamai gali klausytis bet kokios muzikos (ir radijo stiliaus reklamų) pusę metų, vėliau galima rinktis tarp kelių mokamų tarnybos versijų.

Nors finansiniai Spotify duomenys, susiję su licencijų mokesčiais, nepateikiami, spėjama, kad iki absoliutaus šios srities lyderio – Apple iTunes, iš kurios pernai leidėjai uždirbo 3,2 milijardo dolerių, dar toli. Bet taip sparčiai populiarėjant tarnybai (šiuo metu yra 23 milijonai vartotojų), ypač mobiliosioms jos versijoms, pasiekti ir aplenkti iTunes gali būti įmanoma.

Join the discussion

El. pašto adresas nebus skelbiamas.