Microsoft sukūrė anti-Google tinklalapį – Scroogled.com

Microsoft startavo naują kampaniją siekdama informuoti Google vartotojus apie tai, kaip šis paieškos gigantas pateikia rezultatus pirkinių puslapiuose. Viskas prasidėjo nuo to, jog šių metų gegužės mėnesį Google perėjo prie naujo paieškos rezultatų reitingo modelio, kuriame visi pardavėjai moka tam tikrą sumą už paspaudimą arba sandorį, kad jų prekės būtų įtrauktos į Google pirkinių paieškos rezultatus.

Naujajame Microsoft tinklalapyje, pasiekiamame www.scroogled.com adresu, teigiama, jog Google pirkinių sekcijos rezultatuose vietoje vartotojams naudingų rezultatų yra pateikiamos mokamos reklamos.

Norėdami padėti „išdurtiems“ pirkėjams, Scroogled.com siūlo pasinaudoti Bing paieška, kuri paieškos rezultatus pateikia neatsižvelgdama į už reklamą sumokėtą pinigų sumą.

Join the discussion

El. pašto adresas nebus skelbiamas.