Lietuvių kuriamas žaidimas reikalauja grąžinti žmogišką prisilietimą

Spaudoje vis dažniau pasirodant straipsniams apie neigiamą išmaniųjų telefonų ir socialinių tinklų įtaką žmonių bendravimui, jauna lietuvių žaidimų kūrėjų komanda skuba į pagalbą. Studija Membranos, kurią sudaro trys žaidimų mėgėjai Arvydas, Marius ir Artūras, kuria mobilią aplikaciją Touchies, kurios tikslas – skatinti žmones liesti vienas kitą.

 „Iš esmės Touchies primena eilinį paprastučių mini žaidimų rinkinį, bet iš tiesų mes turime vieną mažą, bet labai reikšmingą išskirtinį bruožą, – apie sumanymą pasakoja Arvydas, – paprastai žaidimuose, kurie skirti žaisti tuo pačiu telefonu, kūrėjai apriboja žaidimo laukus, kad suvaržytų žaidėjų judesius. Taip daroma siekiant suteikti kuo daugiau komforto žaidėjui, neva oponento prisilietimai trukdo. Iš tiesų tai nesąmonė. Prisilietimas yra vienas svarbiausių elementų mūsų bendravime, o fizinis kontaktas papildo bet kokį žaidimą. Įsivaizduokite krepšinį, kuriame leidžiama liesti tik kamuolį. Ar būtų įdomus toks žaidimas, be pasistumdymų ir azartiškos kovos po krepšiu?“

Kūrėjų komanda siekia ne tik neriboti žaidimo lauko, tačiau ir siūlyti ypač paprastus žaidimus, kuriems nereikia kurti taisyklių. Autorių nuomone, taisyklių nebuvimas leidžia jas kurti savarankiškai. Jei kažkur neparašyta, kad draudžiama laikyti oponentą už rankos, vadinasi, tai nedraudžiama – o tai veda ne tik prie prisilietimų, bet ir prie kitų gyvo bendravimo privalumų, tarp kurių ir gudravimas siekiant išmušti oponentą iš vėžių.

Touchies beta versiją jau galima parsisiųsti iš Google play parduotuvės, čia galima ir plačiau susipažinti su žaidimo idėja.

Join the discussion

El. pašto adresas nebus skelbiamas.