Koks telefonų prekės ženklas augo greičiausiai?

Mobiliųjų įrenginių rinkoje vis dar lyderiauja „Apple“ ir „Samsung“ kompanijos, tačiau analitinė kompanija „Counterpoint“ savo ataskaitoje už šių metų antrąjį ketvirtį paskelbė, kad „ASUS“ ir „Vivo“ tapo greičiausiai augančiais išmaniųjų telefonų gamintojų prekės ženklais. Palyginus su praeitais metais „ASUS“ kompanijos tiekimai išaugo 5, o „Vivo“ – 4  kartus. Joks kitas išmaniųjų telefonų gamintojas šiandien negali pasirgirti tokiais rezultatais. „Vivo“ dalis pasaulinėje rinkoje tėra 2%.

Taip pat „Counterpoint“ ataskaitoje pranešama apie spartų išmaniųjų telefonų su LTE palaikymu populiarumo augimą Kinijoje ir Indijoje. Pavyzdžiui, Kinijoje palyginus su praeitais metais, telefonų su LTE skaičius išaugo 4 kartus, o Indijoje – net 12 kartų. Įdomu tai, kad 3 iš 4 Kinijoje parduotų telefonų yra išmanieji. Tokia statistika implikuoja į tolimesnį šio įrenginių segmento populiarumo augimą.

global-market-share-q2

Su 9% dalimi globalioje rinkoje „Huawei“ kompanija aplenkė „Microsoft“ ir tapo trečiuoju pagal dydį pasauliniu gamintoju. Vertėtų pažymėti, jog netrukus pasirodyti turintis „Nexus 6P“ padės kinų gamintojų dar labiau sustiprinti savo pozicijas. Įdomu tai, jog Lotynų Amerikoje ir Artimuosiuose Rytuose „Huawei“ yra populiaresnis nei „Apple“.

regional-market-share

Turinti 21% rinkos dalies „Samsung“ vis dar lieka lyderiu 4 iš 5 pasaulio regionų: Аzijoje (13%), Europoje (31%), Lotynų Amerikoje (24%) ir Artimuosiuose Rytuose (25%), o štai Šiaurės Amerijoje akivaizdus lyderis yra „Apple“.

samsnung vs apple

Šaltinis: gizchina.com

Join the discussion

El. pašto adresas nebus skelbiamas.